paparazzi

jag var tvungen att ta en liten paus så jag verkligen kunde recensera bion ordentligt...eller inte. men filmen var i vart fall helt okej. inte som jag trodde, men brad och hans dialekt var oslagbar. intressant vore att få veta om amerikanarna gillade denna filmen, med tanke på all tyska och franska som talades i filmen. de är ju inte precis vana vid subtitles.

tenta hade jag i fredags och det är bara att be till gud att den gick bra. nämligen 80% för godkänt på båda delarna. vilket iofs är rimligt då ni nog inte vill att jag missar något fel i era recept.

nu har vi börjat en ny kurs och jag känner för att dö lite. den är verkligen TOTALT obegriplig på alla sätt och vis! den enda jag säkert vet är att jag redan betalat ut massa pengar för att på kompendium och skit.
i övrigt söker jagf med ljus och lykta efter någon som kan gå på bokmässan med mig. har kanske fått ida på kroken nu..


hade.


bokmässan
mmm... bokmässan


Kommentarer
Postat av: bt

nu ber jag till gud...

hoppas du hittade nån att gå med. hälsa brittan som jan brukar säga =)

2009-09-24 @ 18:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0