fire

jag börjar känna mig lite deprimerad och lite tom..OS har nämligen sin sista dag idag. vad ska jag nu behöva titta på för skit på kvällarna? jag har sagt att jag gått och varit nervös i två veckor, med tanke på hur mycket sport som har visats varje dag. många snöpliga fjärdeplatser har det blivit också. menmen, dags att fylla sitt liv med nåt annat. skolan kanske? stressstressstress!
hur i helvete får man den här texten större btw. palla fixa med html skit för det...

hade.




säg ingenting till mig, det hörs på stegen när du går

morgonen började med att bli lite ledsen i ögat när sverige åkte ut ur OS i kvartfinalen.. HELVETESJÄVLASKITOCKSÅ skulle man kunna säga! men jag repade mig och sitter nu och skriver som vanligt. omg, låt detta vara över snart. fast samtidigt skulle jag vilja ha lite mer tid för jag känner mig lite stressad just nu.. back to work.

hade.


just shake it off


du om nån borde förstå att man inte gör så här mot mig

ska jag ta upp bloggandet igen? ja det ska jag!! kryss i taken, sprid ryktet, grisar kan flyga!!!!
nu sittter jag förvisso mest och skriver arbete hela dagarna men nåt kul ska jag väl komma på att skriva om här också. kanske lite bilder är trevligt. nåja.

hade.

RSS 2.0