sing out

gårdagskvällen valde jag att spendera med mig själv, vilket va ganska skönt.
idag har jag städat lägenheten vilket alltid tycks behöva. prövade även på en dessan-klassiker (?) och tvättade en t-shirt i handfatet och blåste sedan den torr med hårfönen, för jag skulle ha den ikväll. ska ut och bowla med några tjejer i klassen ikväll nämligen. så nu ska jag snart bege mig hem till sofia. men först, göra mig färdig!

hade.

skalman han är tlött

idag har jag minsann återigen varit ganska duktigt. tog mig ut till friskis för att äntligen köpa ett träningskort. köpte ett årskort för annars kommer jag bara skjuta upp det efter sommaren igen. sen gick jag sandra och karina å tränade step, vilket jag aldrig gjort förut. var helt klart roligare än jag trodde, men lite svårt att sätta ihop alla rörelser med varann.. nu måste jag bara hålla uppe det här och gå och träna fler gånger. nu sova.

hade.

this is me

sovmorgon idag och ändå är jag trött nu.. sjukt drygt att gå i skolan till fem idag också, var ju helt mörkt när man kom ut. när jag kom hem var jag duktig och lagade köttfärssoppa med potatis (som jag även gjorde när jag var hemma i helgen..) och den blev nästan lika god denna gången. måste bara införskaffa mig lite saker upptäckte jag, såsom soppslev och djupa tallrikar... fick äta ur en höganäs-skål idag haha.

hade.

circus

okej, ska kanske skriva lite igen då. är tillbaka i göteborg och har börjat på en ny kurs, läkemedelskemi.. shiiit va tråkigt det är. har ju aldrig varit något större fan av kemi direkt. men det är bara att ta det..
har faktiskt varit duktigt idag dessutom. sophie kom hit vid tio och så gick vi igenom vad jag missat när jag var hemma i fredags, hur vi skulle lägga upp vårt arbete som ska in i denna kursen och ritat en väldans massa komplicerade strukturer. sen han jag även med att gå och lämna in min jacka för att få en ny dragkedja. faktiskt sjukt hur mycket man kan hinna med om man bara går upp i tid.
imorgon är det skola mellan 13 och 17. jävla rövtider dem ger oss, men inte mycket att göra åt.

hade.

lit de parade

okej allihopa, big news. MINA GRANNAR HAR FLYTTAT! jajjamen ni hörde rätt. ding dong the psychos gone. kanske man kan sova gott om kvällarna i fortsättningen.

i övrigt sitter jag bara och pluggar om dagarna (så ofta jag kan, för jag är duktigt på att undvika att plugga också) för jag har en tenta på fredag. så jävla tråkigt så jag dör litegrann.

hade.

modesty is just so hard to find

okej jag har inte skrivt på ett tag nu och det har varit både jul och nyår blablablablabla. skit samma, jag hade det väldigt trevligt hemma.

men en sak måste jag berätta om just nu. pratade i telefon med anna nyss och så såg jag att det blixtrade utanför mitt fönster. när det blixtrat flertalet gånger reser jag mig upp och kolla ut mellan persiennerna. döm av min förvåning när det står fullt med folk, strålkastare och kameror utanför. lite folk tittar på mig så jag drar mig snabbt tillbka bakom persiennen. förstår att det självklart är en inspeling av AA på gång. så nu i 45 minuter har jag hört en tjej skrika "HAMZA" typ fem gånger varpå han går och slår ner en snubbe. mycket "varsågoda", "tack så mycket", "där fick vi den", spontana applåder och nu till sist "tack för denna veckan" har också förekommit. så om någon av nån anledning följer serien, säg till när hamza slår ner en snubbe i rosa skjorta, det sker nämligen 2 meter från mitt fönster.

hade.

RSS 2.0