better in time

lördagen var riktigt trevlig, om man bortser från vissa kärringar som jobbar på vissa ställen. lyckades iaf undvika regnet ganska bra.
nu är jag ganska mycket ledig denna veckan, vilket betyder att jag inte har så mycket för mig. har mest suttit och sträckläst en bok som jag snart är färdig med. ska jobba imorgon, och då ska ju säkert solen komma också. just my luck. menmen, är ledig på fredag och sndag så något besök på beachen ska man väl hinna med. nu ska jag snart en sväng till yngsjö, sen blir det kanske friskis ikväll. måste börja komma igång med att träna igen nämligen..

hade.

don't stop trying, you'll get what you deserve

idag har typ varit den värsta dagen någonsin på jobbet. helt sjukt mycket att göra och bara fyra pers som jobbade.. L hann inte ens med att äta sin lunch. fick dock trevligt sällskap till min egen lunch av M och D som var där och fikade!

imorgon ska jag och syster till malmoe för lite shopping antagligen. sen på kvällen blir det utgång! första gången på en evighet med M. ska bli så jäkla roligt. nu, dusch!

hade.

salty lips

okej, sofia har varit väääldigt dålig på att uppdatera sen hon kom hem från new york. vad har då hänt dessa veckorna?
 
tja, det har varit kstad-dagarna vilket har inneburit en del utekvällar och ett grymt tivolirock med bästa petter som framträdde. jag jobbar heltid denna veckan och känner redan nu att min rygg inte pallar med det. M kom hem i förrgår från usa så nu känner man sig lite hel igen. jag och jojjo har trotsat det ibland dåliga vädret och tagit oss till stranden två gånger. även trotsat det iskalla vatten och tagit ett förmodligen alldeles för långt bad så man knappt kände av att man hade fötter när man kom upp.
ska skärpa mig nu i fortsättningen!

hade.

RSS 2.0