west coast smoker

bloggelibloggen lever du?! närmar mig snart fyra veckors dagligt (mer eller mindre..) pluggande till tentor. det är ju helt och hållet mitt eget fel så jag tänker ju inte klaga, det är bara fakta. men snart har jag ett lååångt påsklov och då jäklar! då funderar jag på att återuppliva bloggen ordentligt. förhoppningsvis orkar jag det.
nu; PLUGG.

hade.

one way or another

nyss hemkommen från bion, där jag och S såg män som hatar kvinnor. den var bra tycker jag, men antagligen ännu bättre om man inte läst boken. det blir både mer spännande då och man sitter inte och tänker på alla saker de inte tagit med. nu var det inga stora saker som strukits, men ändå..
imrogon blir det plugg av gamla tentoooor.

hade.

ps. jag sög på bowlingen.

jag ska slåss i dina kvarter

nej hörrni det här med att blogga är inte min grej, men det har vi kanske redan konstaterat. tänker sluta be om ursäkt för att jag inte skriver längre. vill ni läsa får ni gärna göra det, men det går ju helt klart i perioder det här.
helgen har i vart fall varit bra. jag och bror va på handboll och såg kstad gå upp i elitserien. sen har vi firat K som fyllt år med att gå ut och äta och spela bowling.
idag har jag gått i skolan, men nu har jag jag tre dagar ledigt, mycket skönt. ska komma igång med mitt pluggande hade jag tänkt. höööres.

hade.

btw, jag fyndade på willlys idag. ebba och didrik dvd för 59 kronor! är det inte otroligt?! haha

RSS 2.0