jag får liksom ingen ordning

sååå, helgen var mycket trevlig men besök från downunder (nej inte australien, eller lite helvt iofs.. jaja). filmen i lördags var helt okej men den kunde faktiskt varit roligare. inget kissa-på-sig-i-byxan-roligt moment nån gång precis, men absolut värd att se.
igår var jag ledig och ägnade dagen åt att tvätta. Y-E-Y.
det blir skola tisdag, onsdag, torsdag sen ledig fredag igen. jag har ett hårt liv, jag vet. måste dock plugga i helgen för min tenta är nästa fredag och detta är en måste klara kurs.

i övrigt har jag fått mina csn pengar idag och jag känner mig hel igen.

hade.

ps. när halkan skulle säga att det var en god potatisgratäng sa hon vitlökssallad istället. fundera på den ni.

beach
hejdå sommaren


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Men what? Hur länge ska jag mobbas för det?!

2009-09-09 @ 21:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0