ironic

ni vet när man har gjort något hela dagen och sen ställer sig och lagar mat på kvällen. så när den är färdig får man äntligen sätta sig ner i soffan och äta och dricka framför ett bra program som precis ska börja på tv.
så var det för mig i fredags. men så skedde det som ICKE fick hända. jag råkade välta cocaflaskan som stod på golvet precis innan jag skulle öppna den. av nån anledning tänker jag att det inte kan va så farligt och öppnar den för att hälla upp ett gössigt glas kall läsk. och vad händer... värsta mega fontänen uppstår! över mig, över kläderna, över bordet, över soffan, över maten och över golvet. HELVETES JÄVLA SKIT. hade likagärna kunna varit en mentos och cocalight fontän.
det var bara att resa sig igen och börja torka. när man väl var färdig med det är givetvis maten något kallare och inte så god. hade nämligen en macka på tallriken så sugit upp en great amount of cola och var lagom sunkig. så mycket för den sköna tv-middagen.

hade.



Kommentarer
Postat av: Jojjo

Har hänt mig också! Inte med maten men jag slängde läsken i sängen och sen fick jag coca upp i pannan på täcket på väggen på matten, everywhere :P

2009-09-15 @ 21:27:41
Postat av: S

hahaha, i pannan!!

2009-09-15 @ 23:19:49
URL: http://sofiaja.webblogg.se/
Postat av: bt

jubbigt. hur är det med knät förresten?

2009-09-16 @ 16:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0